Niet iedereen heeft de tijd of kennis die nodig is om ervoor te zorgen dat de activiteiten binnen de VVE (vereniging van eigenaren) in goede banen worden geleid. Het beheren van een VVE omvat verschillende taken, waardoor u kennis nodig heeft van: technische, administratieve en juridische zaken. Daarnaast kost het beheren van een VVE ook tijd en dat is waar het bij de meeste mensen aan ontbreekt.
De vergadering van de VVE bepaalt zelf welke taken zij willen uitbesteden aan VVE beheer. De VVE is altijd vrij om te bepalen welke taken dit zijn. Meestal zijn dit technische, administratieve en juridische taken. Je moet hierbij denken aan: het doen van de administratie, het regelen van de financiën voor de VVE, de incasso van de servicekosten (financieel beheer) en het regelen van het onderhoud (technisch beheer). Ook het bijhouden van de verzekeringen van de VVE hoort bij de taken van de VVE beheerder.
Wij adviseren vele VVE’s en ontzorgen op de onderdelen waarin ze ontzorgt willen worden. Samen met u kunnen wij een op maat gemaakt plan maken voor uw VVE. Dit is geheel vrijblijvend en daar zitten geen kosten aan verbonden.
Ons specialisme ligt op het gebied van technisch beheer. Ook zijn wij ervaren in allerlei verduurzamingsvraagstukken. Hierbij kunt u denken aan de eenvoudige variant van het plaatsen van zonnepanelen als het volledig energiezuinig maken van een (verouderd) complex.
Met +10.000 opdrachten per jaar zijn we de meest gekozen vastgoed specialist van Nederland. VvE beheer doen wij onder andere voor: VvE’s, wooncomplexen, woningcorporaties, gemeenten, aannemers en beleggers.
We nemen binnen 24 uur contact met je op om je aanvraag door te nemen.
Inmiddels hebben we al zo’n 4 jaar een preƫge samenwerking met VRWD. Uitgezette opdrachten met betrekking tot energielabels en het daarbij behorende advies worden snel en flexibel opgepakt. VRWD denkt proactief mee als het gaat om vraagstukken omtrent energielabels en WWS tellingen. Naast energielabels voert VRWD ook NEN2580 metingen van onze woningen en bedrijfsruimtes naar tevredenheid uit.
“Wij werken al jaren met VRWD en waarderen hun kennis en het vermogen om snel en adequaat te reageren op onze vragen en behoeften.”
“Wij werken al geruime tijd samen met Van Roemburg & Woning Diagnose en we zijn zeer tevreden. De deskundigheid in vastgoeddata en verduurzaming heeft ons enorm geholpen. Ze leveren niet alleen gedetailleerde en bruikbare inzichten, maar doen dit met veel professionaliteit en inzet. We waarderen vooral de proactieve houding en probleemoplossende aanpak. Het is duidelijk dat ze bereid zijn om net dat beetje extra te doen om ons te helpen onze duurzaamheidsdoelen te bereiken. Dankzij de ondersteuning kunnen wij met vertrouwen naar de toekomst kijken.”
“Wij zijn altijd op zoek naar de juiste partners in de markt en zijn bij van Roemburg & Woning Diagnose
aangenaam verrast. In tegenstelling tot andere partijen verloopt de communicatie zeer soepel,
worden afspraken nagekomen en de tarieven zijn daarbij ook nog eens gunstig.
Wij zijn uitermate tevreden met de diensten van van Roemburg & Woning Diagnose!”
“Met enige regelmaat verstrekken wij opdrachten aan Van Roemburg & woning Diagnose. Dé partner voor taxaties, metingen en energielabels. De opdrachten worden vakkundig en snel door vriendelijke collega’s uitgevoerd. Misschien wel het belangrijkste: onze opdrachtgevers zijn ook heel tevreden over hen.”
“Als adviseur ervaar ik de samenwerking met Van Roemburg erg prettig. Het zijn geen makelaars met als neventaak taxeren. Het zijn ervaren specialisten in het taxeren van woningen. Dit betekent snel en accuraat. Voor de financieringsaanvragen voor mijn cliënten is dit een grote must. Naast het taxeren doen zij ook andere zaken zoals de meerjarige onderhoudsplannen voor VVE’s.”
“Van Roemburg Makelaardij, hedendaags bekend als Van Roemburg & Woning Diagnose taxeert al jaren voor ons. Dit naar volle tevredenheid. Wij zien Van Roemburg dan ook als een betrouwbare en professionele partij die zijn afspraken keurig nakomt.”
“Sinds onze opening van onze winkel aan het Buikslotermeerplein in 2013 werken wij erg prettig samen met Jeffrey van Roemburg. Jeffrey is zeer deskundig en erg goed op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen van de Amsterdamse onroerend goed markt. Hij is altijd prima bereikbaar, pakt zaken snel op en is uitermate klantgericht.”
“Wij verstrekken geregeld opdrachten aan Van Roemburg & Woning Diagnose voor taxaties, het opstellen van plattegronden en/of energielabels. Zij zijn flexibel, efficiënt en hun diensten zijn scherp geprijsd. Wij zouden hen zeker aanraden.”
“Al enige jaren is Van Roemburg Makelaardij hedendaags bekend als Van Roemburg & Woning Diagnose, ons vaste taxatiebureau voor onze hypotheekdossiers in de regio Amsterdam. De samenwerking ervaren wij als zeer prettig. Met name de snelheid en flexibiliteit is goed en men komt de afspraken na.”
“Ik doe al bijna drie jaar naar volle tevredenheid zaken met Van Roemburg (tegenwoordig van Roemburg en Woning Diagnose). Vooral de snelle reactie op aanvragen en de korte levertijd van de rapporten vind ik altijd erg prettig. Daar komt bij dat de heren over uitstekende vakkennis beschikken. Kortom een aanrader.”
In deze drukke tijden lopen de spanningen flink op voor zowel koper als verkoper van onroerend goed. Bijna iedereen krijgt tegenwoordig al op voorhand te horen dat de deadline misschien niet gehaald gaat worden door de drukte. Gelukkig heeft van Roemburg & Woning Diagnose hier geen aandeel in. Alle dossiers worden vlot opgepakt en afspraken worden altijd nagekomen. Zeker een aanrader om van Roemburg & Woning Diagnose in te schakelen. Niet alleen door de snelle afhandeling maar ook nog eens door het scherpe tarief.
“Sinds enkele jaren verstrekken wij met regelmaat opdrachten aan van Roemburg & Woning Diagnose voor een gevalideerd taxatierapport, het maken van een woningplattegrond en/of een NEN-meting. Dit alles verloopt naar volle tevredenheid, omdat de opdrachten secuur, volledig en snel (binnen de afgesproken tijdslimiet) worden uitgevoerd.”
“In de loop der tijd is verduurzaming een grotere rol gaan spelen in onze bedrijfsactiviteiten als vastgoed ontwikkelaar. Nu hebben wij met Van Roemburg een mooie relatie opgebouwd in de afgelopen jaren waarbij er voor meerdere panden in Amsterdam de energie labels, verduurzamingsplannen en plattegronden zijn gemaakt met bijbehorende puntentellingen. Alle dossiers en aanvragen worden snel en professioneel opgepakt zodat het geleverde product van hoge kwaliteit is. Van Roemburg is een prettige partij die wij zeker aanbevelen om mee samen te werken.”